piątek, 7 czerwca 2013

Rozdział 15

Harry’s POV: 

  Patrzyłem, jak Delilah siada na dywanie. Jej blond włosy powypadały zza jej uszu. Była oszałamiająca i tak bardzo przypominała mi ją.
 Oczywiście że za nią tęskniłem, ale Delilah jest taka... Sam nie wiem. Jest bardziej naturalnym pięknem, bez skazy, a ona była czasem zbyt pewna siebie; jakby wiedziała że jest piękna i wykorzystywała to na swoją korzyść. 
 Chloe i Delilah były w ciasnym wyścigu, który odbywał się w moim sercu bardziej niż inne, ale Delilah teraz wygrywała przez włosy. 
 Znałem Delilah tylko tydzień lub dwa, z czego Chloe 5 lat, więc fakt że Del wygrywa, na prawdę przekonywał mnie że nie jest kolejną ładną dziewczyną z którą lubię się spotykać gdy moje hormony dają o sobie znać. 
 Aż do teraz nie zdawałem sobie sprawy że Delilah machnęła małą i lekko opaloną ręką przed moją twarzą. Zamrugałem dwa razy i ponownie zebrałem myśli. 
 - Co tam widzisz, panie Styles, huh? - Oblizała seksownie wargi a po chwili wybuchła śmiechem wyobrażając sobie jak niepoważnie, zakładała że wygląda. Jednak ja uważam że wygląda wspaniale, nie ważne co robi. Delilah pochyliła się żeby sięgnąć po torbę, dzięki czemu mogłem zobaczyć trochę skóry kiedy jej koszulka się podwinęła. 
 I oczywiście nie mogłem się powstrzymać nie wyobrażając sobie jej bez tych zbędnych ciuchów. Założę się, że jest idealna. Miękka skóra, idealnej wielkości piersi, odpowiedni wygląd jej bioder gdyż nie była ani za gruba ani za  chuda. Przygryzłem wargę, widząc już jak leży na plecach, naga, na łóżku, podczas gdy ja zaspokajam ją w najlepszych możliwych sposobach a ona jęczy moje imię. 
 BOŻE, nie mogę uwierzyć że fantazjuje o 18-letniej dziewczynie, ale to nie jest tak że różnica wieku jest najważniejsza. 
 Cholera, niektórzy ludzie mają osiemnaście lat i umawiając się z innymi który mają po trzydzieści dwa, więc myślę że wiek jest numerem, a dojrzałość wyborem. 
 Po moich erotycznych myślach, Delilah wskoczyła do środka Rande Rovera bym mógł odwieść ją do domu.

Delilah's POV:

 - Do zobaczenia jutro, Del - Powiedział Harry otwierając mi drzwi od samochodu, bym mogła wysiąść i skierować się w stronę domu. 
 - Pa - Odpowiedziałam starając się nie pokazywać mojego podekscytowania. Harry odchrząknął, chciał zabrzmieć typu "muszę oczyścić gardło" a zabrzmiał jak "hej! chcę twojej uwagi". Przeniosłam na niego wzrok, dając mu tą uwagę którą chciał uzyskać. 
 - Potrzebujesz czegoś? - Zapytałam. 
 - Tak - Powiedział nonszalancko, z widocznym uśmiechem.
 - A co takiego? 
 - Pożegnalny pocałunek, proszę? - Odpowiedział
 Lekko przygryzłam wargę, kiedy patrzyłam na usta Harry'ego z każdym jego słowem. Uwodził mnie każdy centymetr jego ruchu. Moje emocje urosły jeszcze bardziej kiedy wysunął język i oblizał dolną wargę, niemal w zwolnionym tempie, a przynajmniej tak się wydawało mojemu umysłowi.
 - Wiesz że nie umiem ci odmówić - Powiedziałam na co Harry lekko skinął głową. Uśmiech pojawił się na mojej twarzy, kiedy udałam się na drugą stronę samochodu, od strony kierowcy. Harry otworzył szybę od samochodu i wystawił głowę na zewnątrz. Stanęłam na palcach, bo najwidoczniej to auto było dla męskiej postawy, nie dla mojego małego ciałka. Złośliwie oblizałam dolną wargę nachylając się nad Harry'm. Jak nasze twarze były już tylko kilka centymetrów od siebie, spojrzałam na jego usta, ale, ku zaskoczeniu Hazzy, pocałowałam go w nos. Najwyraźniej Harry nie był cierpliwą osobą, bo nie tracił  czasu i pociągnął moją twarz do siebie po czym praktycznie pchnął swoją twarz w moją, aż nasze usta się spotykały. Smakowaliśmy się sobą przez chwilę, aż w końcu życzyłam mu dobrej nocy.  
 - Dobranoc piękna, do zobaczenia wkrótce - Powiedział prawie szeptem kiedy zaczęłam się oddalać. Powoli weszłam po schodach w stronę domu, czując dalej pocałunek Harry'ego. 
  Już miałam umieścić srebrny klucz w drzwiach, kiedy ku mojemu zdziwieniu, otworzyła je moja mama. 
 Znacie to uczucie, gdy podczas oglądanie strasznych filmów, serce chcę wyskoczyć wam z piersi? To jest dokładnie to, co teraz poczułam. Wzięłam wdech i wydech, starając się przywrócić mój spokojny i opanowany oddech.
 - Nie wiedziałam że będziesz w domu tak wcześnie - Powiedziałam jeszcze lekko wstrząśnięta i wystraszona. Zauważyłem że na mojej mamy twarzy pojawił się lekki uśmiech a jej oczy były pełne radości i ciekawości. 
 - Co? - Zapytałam podczas gdy mama milczała. 
 - Kim był ten chłopak który cię całował? 

****
Ostatnio musieliście długo czekać dlatego ten rozdział jest już dzisiaj :) Mam nadzieje że docenicie naszą pracę i zostawić po sobie komentarz. Nie wiem kiedy pojawi się nowy, ale pewnie już niedługo. Miłego dnia.

 Karolna (@chersdarling)  

14 komentarzy:

  1. Świetny, bardzo dziękuje za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa omfg umarłam *.*
    świetne,boskie,cudowne,niesamowite <3!
    czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo jacie! genialny rozdział :3
    czekam na następny :)
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :D Tylko interesuje mnie to jak ona się wytłumaczy mamie że to był jej nauczyciel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny, dobre fantazje jarry'egi nie ma co, supet

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki rozdział *.*
    Podoba mi się i Harry jagsggd, ciewa jestem co powie mamie i jak dalej sie rozwinie ich związek. Tłumaczcie dalej. Dzięki, ily
    @_Magda_M

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kocham kocham <3
    @kakaritaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka Chloe!? *0* Del będzie miała rywalkę, ja nie chce! Oni mają być razem szczęśliwi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Awwwwwww *______* mam nadzieję że następny będzie niedługo :D xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne świetne świetne cudo cudo świetne cudo ... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wspaniałe tłumaczenie kurde ciekawe co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurwa. *-*
    Wybaczcie, ale.. ohm. To jest cudowne. Także chcę takiego nauczyciela. Nie mogę się doczekać nowego rozdziału. Mam nadzieję, ze pojawi się on w najbliższym czasie. Oraz co do tłumaczenia to idzie Wam świetnie. Oraz dziękuję Wam za to, iż nie musicie a ,, marnujecie'' na to czas. Kocham Was.
    + JEŚLI MOŻECIE INFORMUJCIE MNIE NA TT O NOWYCH ROZDZIAŁACH. :
    @Oliifka

    OdpowiedzUsuń
  12. Och! Uwielbiam to tłumaczenie! :)

    OdpowiedzUsuń