czwartek, 25 kwietnia 2013

Rozdział 1


"Przepraszam za spóźnienie, klaso. Nazywam się Pan Styles i jestem waszym nowym nauczycielem chemii w tym roku"

  Obudziłam się na dźwięk budzika który rozbrzmiał w moim pokoju. Lato oficjalnie się skończyło, i niestety teraz muszę się przystosować do całkiem innego harmonogramu snu. Leżałam jeszcze przez parę sekund starając się dobudzić aż w końcu westchnęłam i wyłączyłam irytujący alarm. Powoli podniosłam moje ciało z, jakże ciepłego, łóżka i postawiłam stopy na podłodze. Kiedy w końcu wstałam, skierowałam się w stronę łazienki. Spojrzałam w lustro by zobaczyć nie ułożone włosy i przemęczone oczy. Spięłam włosy w kok, użyłam trochę korektora by spróbować ukryć wory pod oczami a na dodatek zrobiłam swój codzienny makijaż, trochę mascary i balsam do ust. Idąc w stronę szafy, myślałam o tym co założę, aż w końcu zdecydowałam się na czerwoną bluzę z kapturem, rurki i czarne tomsy. To był mój ostatni rok w szkole, i szczerze, nie miałam zamiaru ubierać się jakoś fantazyjnie, nie miałam zamiaru nikomu zaimponować.
 - Delilah, pośpiesz się! Jeśli nie będziesz gotowa za pięć minut, będziesz musiała pójść na autobus. - Usłyszałam krzyk mamy z dołu. Zeszłam, wzięłam musli i pobiegłam do samochodu. Zapięłam pasy i wreszcie się zrelaksowałam. - I co, jesteś podekscytowana ostatnim rokiem w szkole?
- Myślę że tak - Odpowiedziałam - Jestem gotowa by opuścić tą szkołę. Wiesz, wszyscy są już tutaj samodzielni.
Mama kiwnęła głową i mruknęła przepraszającym tonem "wiem", kiedy chwyciła moją rękę na krótką chwilę.
- Trzymaj się, kochanie - Powiedziała z opiekuńczym uśmiechem. Byłam szczęśliwa, że mam w niej takie wsparcie, była trochę jak najlepsza przyjaciółka.
Kiedy samochód się zatrzymał, otwierałam drzwi trochę dłużej niż powinnam.
- Pa, skarbie - Mama wysłała mi buziaka a ja jej pomachałam i powoli ruszyłam w stronę znajomego budynku. 
  
  Z momentem kiedy otworzyłam duże, drewniane drzwi, zobaczyłam wszystkie znajome twarze, które widywałam tu od paru lat. Byłam raczej spokojną dziewczyną, nie aspołeczną, ale zrównoważoną. Osoby które na prawdę chciały mnie poznać, musiały zobaczyć moją bardziej towarzyską stronę. Wzięłam mój plan lekcji i zapoznałam się z tym dla mojej klasy. Była to "mieszanka" łatwych i umiarkowanie trudnych tematów, ale jednak były to normalne zajęcia. Pierwszą lekcją dzisiaj był angielski, w czym, na szczęście, jestem dość przyzwoita. 
  Gdy weszłam do klasy, zajęłam miejsce w przedostatnim rzędzie, w środkowym rzędzie. Moja przyjaciółka, Hannah, weszła zaraz po mnie. Nie była moją NAJLEPSZĄ przyjaciółką (tak na prawdę, nie miałam takiej), ale była jedną z bliższych dla mnie osób. Pokazałam jej by tu przyszła a ona uśmiechnęła się i mi pomachała.
 - Cześć Del, czuję się jakbyśmy nie widziały się tak długo - Powiedziała Hannah siadając obok mnie.
 - Ja też! Od imprezy na koniec roku szkolnego, u Josha.
Dzwonek zadzwonił akurat gdy Hannah otworzyła usta by odpowiedzieć.
 - Dzień dobry, klaso. - Na pierwszy rzut oka, starsza kobieta, lub jak to ona woli być nazywana, pani Shaw, weszła do klasy. Zaczęła prowadzić lekcje a ja dość szybko zaczęłam odpływać, ale wkrótce przerwał mi dzwonek. Podniosłam moje rzeczy i ruszyłam w stronę szafki. Obróciłam kluczyk z lewej strony na prawą i drzwiczki się otworzyły. Pośpiesznie wzięłam potrzebne książki na następną lekcję która odbywa się po drugiej stronie budynku a chciałam być w klasie na czas.
   Dzień mijał wyjątkowo wolno, ale nadszedł czas ostatniej lekcji, a dokładniej chemii. Weszłam do pomieszczenia, zajęłam swoje miejsce w środkowym rzędzie i czekałam aż przyjdzie nauczyciel i zacznie lekcje. Dzwonek zadzwonił, a jego dalej nie było. Uczniowie rozmawiali ze sobą, ale po jakiś 7 minutach od dzwonka uciszyli się na dźwięk otwieranych drzwi.
 - Przepraszam za spóźnienie, klaso. Nazywam się Pan Styles i jestem waszym nowym nauczycielem chemii, w tym roku.

8 komentarzy:

  1. Taki Mr Styles od chemii, mmm *-* marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. awww, już mi sie podoba *.* możesz mnie informować o nowych rozdziałach? @angelvato_ :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie się zapowiada, informuj mnie: @darlinbiebrauhl ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jak bym miała Harry'ego od chemii to bym chyba nie zdała.. nie skupiłabym się ;D jestem ciekawa dalszej akcji ;D @Pattie_547

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie i czekam na następny :-) Będę wdzięczna za infprmowanie o kolejnych rozdziałach ;-) xx @Ola_Narozniak

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się ciekawie! możecie informować mnie o dalszych rozdziałach na @ahmytommo? :) x

    OdpowiedzUsuń
  7. Asgdgsh juz mi sie podoba. Miałam zacząć czytać to wcześniej, ale jakos nie miałam kiedy. Bardzo fajnie, dzieki, ze to tlumaczycie : )
    Haha akurat miałam sie uczyc chemi, ok
    @_Magda_M

    OdpowiedzUsuń
  8. Awww bardzo fajny :D Fajnie ze tłumaczysz bo ja próbowałam dla siebie ale mój angielski...

    OdpowiedzUsuń