poniedziałek, 6 maja 2013

Rozdział 9

- Więc, kim był ten chłopak z którym wczoraj rozmawiałaś? - Moja szefowa, Tracie, zapytała kiedy ja robiłam cappucino.
 - To mój nauczyciel chemii - Odpowiedziałam z uśmiechem; nawet sama myśl o nim wywoływała uśmiech na mojej twarzy, coś mnie wzięło i o tym wiedziałam.
 - Na prawdę? - Zapytała - Po sposobie w jaki na siebie patrzyliście, myślałam że się umawiacie.
  Moje policzki się zaróżowiły kiedy przygryzłam wargę powstrzymując uśmiech.
 - Nie - Stwierdziłam, starając się nie robić z tego czegoś wielkiego, kiedy w środku wariowałam z powodu tego że wzięła nas za parę. - On jest po prostu fajnym facetem, to tyle.
 - Oh proszę, wasza dwójka zdecydowanie ze sobą wczoraj kręciła - Powiedziała lekko mnie popychając.
 - Trace, to mój nauczyciel, nie mogę się umawiać z nauczycielem.
 - Kto tak powiedział? - Posłała mi sarkastyczne spojrzenie - Wiek to tylko liczba, kochanie. Jeśli uważasz że coś do niego czujesz, nie daj się nikomu od tego odciągnąć lub stanąć wam na drodze. Poza tym, wasze dzieci byłyby całkowicie cudowne. - Powiedziała i cicho pisnęła. Zaśmiałam się na jej komentarz i wróciłam do pracy, choć jej słowa skutecznie mnie w tym rozpraszały.

***

 Przyłapałam się na odliczaniu do zobaczenia jak przystojniak wchodzi przez drzwi. Wszystkie myśli ostatnio krążyły wokół niego i musiałam przyznać że mi się podoba. Ale szczerze mówiąc, komu nie.

 Była już 8:30, tylko parę minut aż zobaczę jego uśmiech, oczy, włosy, wszystko. Znowu zaczęłam odliczać, aż usłyszałam dzwonek i dźwięk otwieranych drzwi. Odwróciłam głowę by ujrzeć jego czarujący uśmiech.
 - W samą porę - Powiedziałam trochę za głośno ze słodkim uśmiechem.
 - Ah, tak? - Odpowiedział uwodzicielskim głosem tak samo jak ja. 
 - Co chcesz do picia?
 - To samo co wczoraj. - Zaczął - To moje ulubione. 
 - Już się robi - Podeszłam do miksera i dodałam wszystkich niezbędnych składników by napój był doskonały.
 Pan Styles, albo Harry, siedział w rogu na krześle czytając coś. Wlałam napój do dużego kupka i ruszyłam w jego stronę. 
 - Proszę bardzo - Powiedziałam, wyciągając moją rękę w jego stronę.
 - Dziękuje - Powiedział biorąc koktajl z mojej ręki. - Delilah?
 - Tak Harry? - Zapytałam grzecznie. Wyciągnął coś z kieszeni i podał w moją stronę. Zauważyłam że jest to  10 dolarów. 
 - Za co to? - Spojrzałam na niego zdezorientowana. 
 - Za koktajl, oczywiście. 
 - Nie mogę tego przyjąć, jedyne co zrobiłam to napój i to że go tobie przyniosłam. Nie zbudowałam ci domu, czy coś. - Starałam się umieścić trochę humoru w tej dziwnej sytuacji.
 - Ale nigdy nie obsługiwała mnie tak śliczna kelnerka, więc myślę że zasługujesz - Powiedział ze swoim jakże seksownym uśmiechem na jego już pięknych rysach. Zarumieniłam się lekko na jego miły i pochlebny komplement. Ten człowiek wiedział jak działać na kobiety. 
 - Wezmę to tylko jeśli dasz mi 4 na następnym teście z chemii - Powiedziałam z figlarnym wyrazem twarzy. Zaśmiał się na moim prośbę.
 - Stoi. 
 - Na prawdę?! - Oczywiste zaskoczenie pojawiło się na mojej twarzy, on jest najlepszym pieprzonym nauczycielem.
 - Tylko jeśli nikomu nie powiesz - Powiedział z uśmieszkiem. 
 - Dziękuje - Wymieniliśmy uśmiechy kiedy włożył pieniądze do mojej ręki. 
 - Nie ma problemu. Teraz lepiej bądź dla mnie miła po tym jak zgodziłem się na naszą małą umowę. 
 - Oh, tak będzie - Powiedziałam automatycznie wracając do pracy.


____________________________

  Ok, myślę że mogę wam zdradzić że w przyszłym rozdziale będzie już prywatna lekcja Harry'ego i Delilah............. :)
 Dziękujemy BARDZO za każdy komentarz, to wiele znaczy dla nas, że doceniacie wysiłek który wkładamy w tłumaczenie. Im więcej komentujecie - tym szybciej jest następny rozdział, gdyż nasze chęci są większe. Nie mam pojęcia kiedy Ada przetłumaczy 10 rozdział, ale na pewno szybko.

 Kocham Was, Karolina @chersdarling :)

29 komentarzy:

  1. Pierwsza! xd W sumie to nie napiszę nic nowego.. tzn rozdział cudowny tak samo jak wasze tłumaczenie! Dziękuję bardzo,że to robicie xx Czekam na następny ♥
    @lidiaesox

    OdpowiedzUsuń
  2. NIESAMOWITY ROZDZIAŁ!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję wam tak bardzo, ze tłumaczycie tego bloga... kocham was za to!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rozdział cudowne tłumaczenie tylko szkoda że takie krótkie ale to nic czekam z niecierpliwością na następny powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni są tacy l;khjhkscyuikj

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !! Kocham to jest takie fbuvevhurwwuplhssvmjxdhufhuy i omomomomomomp ze normalnie zaraz padne na twarz xD czekam na nexta i na ta mega zajebiaszczą PRYWATNA bez nikogo lekcje xD hegege pozdrawiam was klocki ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Po każdym przeczytanym rozdziale czuję niedosyt.. Oni są tacy słodcy jak to czytam to aż humor mi się poprawia <3 A taki nauczyciel jak" pan Styles" to marzenie każdej dziewczyny... z każdym rozdziałem coraz bardziej się w to wciągam. Dziękuję wam dziewczyny za to,że tłumaczycie, życzę wam wytrwałości i powodzenia. Mam nadzieję ,że 10 rozdział pojawi się jak najszybciej i,że będzie odrobinkę dłuższy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co napisać...brakuje mi już przymiotników na to by opisać jak wspaniały był rozdział xx Czekam na następny :-)
    @Ola_Narozniak

    OdpowiedzUsuń
  9. rozdział świetny, tylko szkoda,że taki krótki, ale nie narzekam. czekam z niecierpliwością na następny <3
    @Mariaanne94

    OdpowiedzUsuń
  10. O boziu!!!!!!! Czemu te rozdziały sa teki krótkie :C szkoda, ale i tak wam dziękuję ża dodajecie tak często i codziennie <3 Kocham was za to!! Jejku każdy rozdziałmi się tak podoba że cały czas chcę więcej i więcej!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahah najlepszy tekst najlepszym pieprzonym nauczycielem:D

    Kocham Kocham Kocham♥

    ja tez chce takiego nauczyciela...:(

    OdpowiedzUsuń
  12. asdfghjkl *_* chcejuznastepnyrozdzialomg*_*
    świeeeetne :33

    OdpowiedzUsuń
  13. no zdecydowanie za krótkie. :C ja strasznie kocham to opowiadanie i muszę przyznać, że genialnie Wam wychodzi tłumaczenie dziewczyny. <3 mam nadzieję, że rozdział 10 pojawi się za niedługo i że Delilah posłucha swojej szefowej. xD
    pozdrawiam @justiin_biebr

    OdpowiedzUsuń
  14. kurwa, dajcie mi też takiego nauczyciela! :D
    hah, rozdział trochę tylko krótki, ale to nic i tak świetny.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG! CHCĘ JUŻ NASTĘPNY ROZDZIAŁ!
    uwielbiam Delilah i Harry'ego. ta chemia między nimi asdfghgjdhaj <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Umieram ,Boże ratuj *.*
    4 z spr moje marzenie chce byc Del w tej chwili i miec takiego nauczyciela sjdjsjzn.
    Świetnie przetłumaczone :)
    @polishcoldplace

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezuuu *-* trafiłam na wasze tłumaczenie dosłownie 30 minut temu, a juz przeczytałam wszystko! *-* nogę liczyć na informowanie ? :D
    @PotatoLovesHazz

    OdpowiedzUsuń
  18. ROZDZIAŁY SĄ KRÓTKIE, ALE 'SYCĄCE'. CZEKAM NA NASTĘPNY ASDFGHJKL.
    @luvyadraco

    OdpowiedzUsuń
  19. Ps. Chciałabym jeszcze dziś kolejny rozdział. ale pewnie nie da rady... <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ja :) chce :) więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam po angielsku ale tłumaczenie robi na mnie większe wrażenie ! Byle do kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
  22. To
    jest
    BOSKIE
    !!!!!!
    <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten blog jest po prostu perfekcyjny :-! Tłumaczenie super í na dodatek SZYBKO ;D
    Kocham Was normalnie XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajsgdjs uwielbiam to, czuc to uczucie miedzy nimi. Jej szefowa ma racje asdhsj. Fajnie sie czyta, a wy to świetnie to tłumaczycie i dobrze ze to robicie bo nie wszystko po angielsku da sie czasami zrozumiec. Dziękuję za to, kocham was. Wiem, ze to nie od was zalezy, ani nie jest to waza wina, ale szkoda ze rozdzialy takie krotkie. Nie moge sie doczekac co bedzie dalej ajgdshd
    @_Magda_M

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały *.*
    O jeny, jakie genialne !!! Już się nie umiem doczekać następnego rozdziały ;3
    Tłumaczcie szybko następny rozdział i dodajcie go <3

    Mogłabym prosić, żebyście informowały mnie o nowych rozdziałach na TT? : @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nowy ?!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale przybyło wam czytelników : D uwielbiam to. Kiedy 10 rozdział? Xx

    OdpowiedzUsuń